pondělí 12. června 2017

Přikoupení_24.5.2017_Gamestop Corporation

Protože mi přišlo za měsíc květen nadstandardně hodně dividend, mohl jsem si dovolit realizovat nákup ryze z prostředků, které mi vygenerovaly jiné akcie. Celkem mě to těší, je to vlastně taková předzvěst toho, jak si představuji, že to bude šlapat do budoucna. Ne každá pozice, kterou jsem otevřel se vyvíjí tak růžově, jak jsem si ji vykreslil a nezbývá než čekat, až se projeví dlouhodobý horizont. U té nejvíce vyklesané akcie jsem se rozhodl cenu trochu naředit.

Gamestop Corporation

Nákupní cena: 22,61 $
Průměrná cena: 24,425 $

Společnost Gamestop se stále potýká s nedůvěrou investorů v lepší zítřky. Tento řetězec obchodů s elektronikou zažívá mírný pokles zisků, ale o to větší pokles cen akcií. Proto se jedná o fundamentálně velmi podhodnocenou společnost. Cena akcie představuje zhruba její účetní hodnotu a P/E, P/S, Payout a dividend yield jsou též na velmi lákavých hodnotách. Otázkou je, kam bude společnost směřovat dále.

Současný střednědobý plán spočívá v transformaci obchodu s fyzickými hrami na nefyzický systém prodeje, kde ovšem společnost čelí značné konkurenci. Velké zisky si společnost slibuje hlavně v oblasti prodeje periferií k herním konzolím. Osobně spatřuji potenciál v přítomnosti fyzických prodejen Gamestopu a v jejich univerzálnosti. Pokud budou prodejny fungovat jako reseller Applu, budou nabízet služby AT&T, sloužit doplňkově jako pomyslný bazar starších her a agresivně proniknou do nefyzického businessu s hrami, mají šanci na solidní zisky. Do budoucna zde pozici ještě rozšířím. Bezpečný a velmi vysoký dividendový zisk je pro mě hlavním lákadlem.

Meziroční porovnání podílu jednotlivých segmentů na zisku Gamestop

Navíc se dá síť obchodů využít i jako výdejní místa pro zboží objednané přes internet. Tím, že Gamestop vydává pařmenskej časák a provozuje poměrně často navštěvovaný web o hrách, dostává do rukou silný marketingový nástroj.

Business model společnosti Gamestop Corporation

Žádné komentáře:

Okomentovat