středa 14. června 2017

Přikoupení_14.6.2017_Cisco Systems

Přišla výplata a s ní čas na další nákup. Dolar nám pěkně oslabil, tak jsem využil možnost levně nakoupit další akcii, kterou mám co se hodnoty týče ve "ztrátě". Tentokrát padla volba na technologického giganta.

Cisco Systems


Nákupní cena: 31,69 $
Průměrná cena: 30,91 $

Co se týče ceny v USD by se mohlo zdát, že jsem příliš "nenaředil". Zdání ale klame a slušelo by se možná psát dané hodnoty v CZK, aby byl vidět vliv kurzu. Plánuji ale v příštím týdnu vydat souhrnný příspěvek za celý rok mých investic, kde problematiku vývoje kurzu proberu dopodrobna.

Cisco stále nabízí solidní hodnoty k zisku na forward P/E 13 a trochu slabší hodnoty P/B 2,43 a P/S 3,27. Atraktivita pro mě vyplývá z kvalitně kryté dividendy, která se solidním tempem zvyšuje. Využil jsem tedy propadu ceny akcie způsobeným zklamáním nad zisky z poslední čtvrtletní zprávy a přikoupil. Osobně to vnímám jako malé klopýtnutí jinak zdravé společnosti. 

Přehled očekávaného podílu na zisku pro jednotlivé segmenty služeb a výrobků společnosti Cisco. Zdroj: investor.cisco.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat