pátek 11. listopadu 2016

Prodej_1.11.2016_Reynolds American

Prodejní cena: 55,02 $
Kapitálový zisk: 16 %

Nečekal jsem, že bych tuto akcii někdy prodával. Tvářila se opravdu sympaticky. Bohužel tak sympaticky, až se British American Tabacco (dále BAT) rozhodli tuto firmu koupit. V tu ránu ovšem cena akcie vystřelila o cca 16 %, Protože jsem neměl zájem držet akcii BAT, rozhodl jsem se využít šance a dosáhnout tak kapitálového zisku.

Vývoj ceny akcie Reynolds American, zdoj: Patria.cz

Proč se mi nelíbí BAT? V době, kdy jsem prodal Reynolds vykazovala dividendu 3,5 %, nyní již řádně klesla a dalo by se uvažovat o nákupu. Nepřišlo mi ale moc rozumná nabídka akcionářům, která zněla, že část hodnoty akcií dostane investor vyplacenu v dolarech na účet u brokera a část ve formě akcií BAT. Tím pádem bych měl u BAT opravdu malou pozici a investovat další peníze do britské firmy, která vyplácí dividendu v rozkolísané libře se mi nechtělo.

Žádné komentáře:

Okomentovat