pondělí 19. dubna 2021

Investice skrze prostředníka vs. portfolio ETF





9 komentářů:

  1. Asi nebudu první, ale bylo záměrem sem dát nadpis bez článku? Už pěknou řádku dní sleduji, kdy nás vytrolíš :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, ono tam není vidět to video? :D Mně se tu zobrazuje odkaz na YouTube.

      Vymazat
    2. Nevím, zda je to tím, že jsem zrovna v USA a něco to blokuje, ale nic nevidím.

      Vymazat
  2. Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
    Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně bych začátečníkům doporučil prostředníka, než jít cestou rizikovějšího ETF. Ale samozřejmě záleží na jejich vlastní investiční strategii. Což je dost možná ten problém, že často žádná investiční strategie neexistuje a začátečníci dělají nesmyslné kroky do rizikových instrumentů. V tomhle ohledu doporučuji investice do zlata, protože pro začátečníky je to snadno pochopitelné a hlavně lidé chápou princip a to, jak funguje zlato. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte asi pravdu, ale není to příliš zdlouhavé? Než se zlato zhodnotí, tak to asi není otázka pár dní, ale typoval bych to na investice na x let. A to není nic pro mě. Já potřebuju, aby se peníze točily. Investuju přes platformu Bulios BLACK , díky které mám o svých půjčených penězích přehled, takže vím, jak na tom jsem.

      Vymazat
  4. Nemám zkušenost s investicemi, ale již jsem četla několik článků na toto téma. Jediné, co jsem musela nedávno řešit bylo refinancování hypotéky, které se mi vyplatilo, jelikož mi vypočítali nižší měsíční splátky. Byla jsem velice překvapená a vše jsem mohla řešit online, což mi ušetřilo spoustu času, protože jsem nemusela cestovat nikam na pobočku.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se rozhodla zpočátku pustit do něčeho méně rizikového, přičemž mě nejvíce zaujaly P2P půjčky. Prozatím jsem velmi spokojená, a to především proto, že nabízí asi největší transparentnost a také výnosy. Kromě toho je dostupná i profesionální podpora, na kterou se mohou kdykoliv obrátit, což mi zejména zpočátku hodně pomáhalo.

    OdpovědětVymazat